چگونه یک DRUGON FRUIT POWDER TO FOAM CLEANSER درست کنیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 مهر 1399
بازدید : 142
نویسنده : alirezajk

پاکسازی یک عنصر اصلی در هر روال مراقبت از پوست است. انواع مختلفی از پاک کننده ها در بازار وجود دارد که متناسب با انواع پوست و موارد دلخواه شماست. فرمولهای تغییر شکل دهنده ، هنگامی که به عنوان مثال در حین استفاده آب اضافه می کنید ، بافت و / یا رنگ آنها را تغییر دهید. این نوع محصولات برای فرمول و استفاده سرگرم کننده هستند و در بازار محصولات مراقبت از پوست محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

در این پست ، ما قصد داریم نحوه ساخت پاک کننده پودر را که به کف ابریشمی تبدیل می شود ، آموزش دهیم. و اگر می خواهید بیاموزید که چگونه سایر مواد پاک کننده را فرموله کنید ، ما همچنین مجموعه ای از فرمولاسیون های پاک کننده دیگر را برای شما داریم که در زیر لیست کرده ایم.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت پاک کننده کرم طبیعی با Polyaquol 2W

طرز تهیه روغن پاک کننده کاملیا

طرز تهیه مومیایی پاک کننده طبیعی

نحوه ساخت استیک پاک کننده صورت

پاک کننده پودر چیست؟
پاک کننده های پودری پایه خاک رس بسیاری وجود دارند که باید با آب فعال شوند. یکی از مزایای فرمولاسیون پودر این است که نیازی به سیستم نگهدارنده نیست ، و آنها را برای فرمول های مبتدی یا پیشرفته تر ایده آل می کند.

یکی دیگر از مزایای این نوع فرمولاسیون این است که می توانید خاک رس بدون نگرانی در مورد نگهداری را در آن قرار دهید. در حالی که رس ها مواد تشکیل دهنده شگفت انگیزی هستند ، اما نگهداری آنها بسیار دشوار است ، به همین دلیل ما در فرمول بوتانیکا توصیه می کنیم از رس ها در فرمول هایی استفاده کنید که توسط مشتری فعال می شوند.

هنگام تهیه یک پاک کننده پودر ، می توانید گیاهان عالی پودر شده ، پودرهای میوه و پودرهای شیر را نیز داشته باشید. این یک فرصت عالی برای آزمایش و استفاده از تخیل شماست.

بیاموزید که چگونه یک ماده تمیز کننده Dragonfruit Powder to Foam Cleanser #indiebeauty #formulation #scincareCLICK TO TWEET
پودر پاک کننده پاک کننده چیست و چه تفاوتی دارد؟
این نوع پاک کننده علاوه بر رس و سایر مواد پودری ، حاوی سورفاکتانت های پودری است. آنها بدون تسلط بر سایر مواد ، به اندازه کافی قدرت پاک کنندگی و کف را به پاک کننده می دهند.

مواد تشکیل دهنده شامل
این فرمولاسیون می تواند شامل رس ها ، گیاهان پودر شده مانند بابونه ، میوه های پودر شده / یخ زده مانند پودر توت فرنگی ، پودرهای شیر مانند پودر شیر نارگیل ، سایر مواد گیاهی به صورت پودر مانند آلانتوئین ، جو دوسر ، پانتنول باشد.

هنگام تهیه پاک کننده پودر تا کف ، باید یک سورفکتانت پودر شده را نیز به همراه داشته باشید. توصیه می کنیم با نسبت ها بازی کنید ، هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. چند سورفاکتانت پودر شده برای انتخاب وجود دارد. مهم است که شما از پودر یا پریل استفاده کنید. اگر رشته فرنگی کمی دارید ، فقط آنها را از طریق آسیاب قهوه بریزید.

SURFACTANTS برای انتخاب از بین
سدیم کوکوئیل ایزتیونات (SCI)
سدیم کوکوئیل ایزتیونات یک سورفکتانت عالی و آنیونی با یک کفگیر غنی و متراکم است. نسبتاً ملایم است و PH آن در حدود 6 است. از نارگیل گرفته می شود و می توان آن را به صورت پوسته ، پودر یا پودر خریداری کرد. این سورفاکتانت است که ما برای پاک کننده Dragonfruit Powder to Foam خود انتخاب کرده ایم.

سدیم کوکو سولفات (SCS)
این یک سورفکتانت آنیونی جامد است که توسط Ecocert پذیرفته می شود. سورفاکتانت خوبی با خاصیت پاک کنندگی قوی است و کف بسیار خوبی تولید می کند. از آنجا که کاملاً قوی است ، بهتر است وقتی با SCI مخلوط شود. PH آن بالاتر است ، حدود PH 9 ، که باید در هنگام طراحی فرمولاسیون خود آن را در نظر بگیرید.

سدیم لوریل سولفو استات (SLSA)
سورفاکتانت آنیونی دیگری که دارای تاییدیه Ecocert است. نسبتاً معتدل است و از ریشه گیاهی است. این به صورت پودر است که برای جلوگیری از استنشاق آن باید از ماسک صورت خوبی استفاده کنید. PH آن خیلی بالا نیست (pH 5-7.5) و یک کف غلیظ ایجاد می کند.

سدیم C14-16 آلفا اولفین سولفونات
این یک سورفکتانت آنیونی است که از نارگیل گرفته شده است. از نظر رفتاری مشابه سدیم کوکو سولفات است ، بنابراین اگر می خواهید سولفات موجود در محصول خود را جایگزین کنید (به عنوان مثال SLS یا SCS) توصیه می کنیم که با این روش کار کنید. این ماده زیست تخریب پذیر است و PH بالاتری دارد (حدود 8-9) بنابراین در هنگام طراحی محصول باید این مورد را در نظر بگیرید.

 

پودر DRAGONFRUIT خود را به پاک کننده پاک کن بسازید
مقدار مواد تشکیل دهنده
خشت بنتونیت 20٪
پودر شیر نارگیل 20٪
پودر سدیم کوکوئیل ایزتیونات (SCI) 18٪
پودر گلبرگ رز پودر 15٪
پودر پیتایا Dragon Fruit 15٪
پودر برنج 7٪
بلغور جو دوسر کلوئیدی 5٪
روش: چگونه می توان یک پودر برای پاک کننده فوم ساخت
مواد تشکیل دهنده خود را وزن کنید
مواد را در یک کاسه اندازه کنید ، آنها را یکی یکی اضافه کنید و یادتان باشد که هر بار ترازو را تنظیم کنید. بهتر است هنگام کار با مواد تشکیل دهنده پودر ، از ماسک استفاده کنید تا خطر استنشاق و پیروی از GMP به حداقل برسد (روش خوب تولید).

مواد را با هم مخلوط کنید
وقتی همه مواد توزین شدند و به کاسه اضافه شدند ، آنها را خوب هم بزنید و قوام آنها را بررسی کنید.

در صورت نیاز از آسیاب قهوه استفاده کنید
اگر مخلوط خیلی نرم است ، می توانید از آسیاب قهوه استفاده کنید تا قوام آن ریزتر شود.

فرمول خود را ذخیره کنید
فرمول را به یک ظرف تمیز و خشک آماده برای استفاده منتقل کنید. مهم این است که شما به نحوه انتقال محصول از بسته بندی در هر یک از ما فکر کنید 

e ، به عنوان مثال ممکن است بخواهید از قاشق برای جمع کردن پودر شیشه استفاده کنید.

سدیم کوکوئیل ایزتیونات با کمی کف کردن این ماده را به یک پاک کننده ملایم تبدیل می کند ، شیر نارگیل بسیار مغذی است بنابراین پوست شما را خشک نمی کند. گل اژدها و گلبرگها رنگ و رایحه ای شاداب به پاک کننده ما می بخشد.

هنگامی که آماده استفاده از Dragonfruit Powder to Foam پاک کننده هستید ، مقدار کمی پودر را در کف دست یا کاسه خود اضافه کنید و مقداری آب اضافه کنید. به آرامی کف خواهد شد ، زیرا برخی از پودرها حل می شوند و سورفاکتانت شروع به ایجاد کمی کف می کند. مانند موس نخواهد شد ، اما سبک و کرکی خواهد بود - و اگر فرمول نمونه ما را دنبال کنید ، تغییر رنگ شگفت انگیزی ایجاد می کند.

ایده های دیگر:
- با رسهای مختلف آزمایش کنید ، به عنوان مثال کائولن برای انواع پوست عالی است
- از پودر میوه خشک فریز شده مورد علاقه خود استفاده کنید ، توت فرنگی فوق العاده است و همچنین موز نیز می تواند مغذی باشد.
- از گل های پودر شده ، برای رایحه ای خیره کننده و بدون استفاده از روغنهای اساسی استفاده کنید.
- از گیاهان تسکین دهنده گیاهان مانند بابونه پودر شده ، جو دوسر ، آلانتوئین ، آلوئه ورا استفاده کنید.
- مواد مرطوب کننده پودر شده ، مانند عسل یا زایلیتول اضافه کنید.

نکته فرمولاسیون ها: اطمینان حاصل کنید که پودرها از رطوبت دور هستند ، مخصوصاً اگر این ترکیب میوه یا عسل زیادی داشته باشد. آنها می توانند خمیر شوند و پاک کننده شما را به یک ظرف آشفته تبدیل کنند.

تامین کنندگان توصیه شده
خشت بنتونیت

UK / EU: The Soap Kitchen

ایالات متحده: گیاهان گل رز کوهستانی

پودر Dragonfruit (Pitaya)

UK / EU: گیاهان ترکیبی

سدیم کوکوئیل ایزتیونات

UK / EU: مواد تشکیل دهنده خانه خلیج

آمریکا: ساخت لوازم آرایشی

پودر شیر نارگیل

انگلستان / اتحادیه اروپا: گریس فروت

ایالات متحده: فروشگاه نمونه فرمول




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com